Kategorie
historie z życia wzięte

taxi

17 odpowiedzi na “taxi”

dziś doznałam wielkiego szoku , dziś jak przesuchiwałam sobie poczte głosową na telefonie , pan z taksówki , który przyjechał po mnie na królewską pod szkołe , tak się właśnie zachował , gdzie jak zamawiałam taksówke poprosiłam panią , żeby ten pan wyszed po mnie , ale nawed tego nie zrobił , tylko zadzwonił do mnie i mówił mi jak mam dojść do tej taksówki

Nie no, wydaje mi się, że chodziło mu o pocztę, że gada do niego jakiś automat. Tak niektórzy ludzie reagują.

tylko daszku , ja nie mam nic nagrane na poczcie głosowej , a ten pan rozmawiał z panią z tasówki na tym nagraniu

Że co to kurwa było… Stary frustrat z głosu. Ostatecznie pojechałaś z nim? Jeśli dobrze usłyszałem to on coś tam o cipie gadał to trzeba było zacząć rozmowę od kutasów xD 😀 😀 😀 ciekawe jakby mu się głupio od razu zrobiło chciałbym widziec jego czerwoną mordę 😀 😀 😀

Albo jeszcze lepiej przywitać pana formułką tu ta cipa co gadała przez telefon też b go ścięło zakładam 😀

tak damianku ,tylko to nie było przymnie nie stety , tylko ten pan nieświadomie nagrał sie na moją poczte , bo gdyby ten pan to przymnie powiedział , to było by nie ciekawie oj i to bardzo

a jak już dojechałam z tym panem na miejsce , prosząc tego pana , żeby mnie podprowadził pod klatke , to ten pan powiedział mi tylko tyle , że pujdzie sobie pani między autami , potem pani skręci w prawo i zrobi pani 5 kroków , a potem w lewo i jest już pani przy klatce , gdzie miałam problem z naciśnięciem na domofonie , bo to był dotykowy , a ja do takich nie jestem przyzwyczajona i musiałam prosić przechodnia o pomoc

Boże, masakra. Ja bym go zgłosiła, niech go zwolnią chama do potęgi entej. Ma Damian rację, stary frustrat z głosu.

Ale pierwszy raz coś takiego w icarze było. Fakt były problemy żeby zamówić taksówkę bo nie było wolnego auta ale takiej akcji nigdy nie było.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *