Kategorie
historie z życia wzięte

tak wyglądanauka w internacie xd

21 odpowiedzi na “tak wyglądanauka w internacie xd”

taa napewno sie nauczą obie , ta co sie uczy angielskiego , będzie umiała zagadnienia , a ta co uczyła sie zagadniienia , to sie nauczy angielskiego

haha mamo jakie poplątanie z pomieszaniem gosiul powinnaś jeszcze madzi masować dłoń a ewie plecy to by dopiero było trio

Boże, przypomniały mi się czasy internatu. Masakra, nie cierpiałam się tam uczyć przez coś takiego właśnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *